اخبار سایت - صفحه 3

اخبار سایت

اطلاع رسانی نهایی برای دامنه های موجود در ریسلو

  با سلام   احتراما پیرو اطلاع رسانی های پیشین در رابطه با تحریم رجیسترار بین‌المللی ریسلو و لزوم انتقال دامنه ها به رجیسترار دیگر دامنه.نت ، در صورتی که هنوز دامنه ی بین المللی در رجیسترار resello دارید، هرچه سریعتر از طریق ارسال تیکت به پشتیبانی نسبت به انتقال آنها به رجیسترار جدید دامنه.نت اقدام فرمایید.     بدیهی‌است در صورت عدم انتقال دامنه از رجیسترار resello به رجیسترار جدید دامنه.نت، دامنه در پنل ریسلو باقی مانده و تمدید آن دیگر امکان پذیر نخواهد بود و همچنین امکان پیگیری آن از سمت دامنه.نت برای شما وجود نخواهد داشت و دامنه‌ متعاقبا

ادامه مطلب

فعال شدن سفارش اتوماتیک ثبت دامنه

با سلام

امکان سفارش اتوماتیک ثبت دامنه های بین المللی در رجیسترار web werks فراهم شد. بدین صورت میتوانید پسوندهای عمومی و رایج مانند com / net / org / info / biz / co / in / asia را به صورت اتوماتیک و لحظه ای ثبت نمایید.

 

با تشکر

مقایسه رجیسترار دامنه های بین المللی

با سلم همانطور که در اطلاعیه های قبلی اشاره شده، دامنه.نت با دو رجیسترار web werks و joker قرارداد داشته و دامنه های بین المللی را از این دو رجیسترار ارائه می دهد. با توجه به سوالات بسیار زیاد کاربران مبنی بر تفاوت این دو رجیسترار، مواردی را اشاره میکنیم: 1. ارائه پنل اختصاصی: رجیسترار joker بدون پنل اختصاصی برای کاربران بوده ولی رجیسترار web werks دارای پنل اختصاصی می باشد. 2. محافظت از اطلاعات دامنه: رجیسترار joker دارای امکان privacy protection بوده اما رجیسترار web werks چنین امکانی ندارد. 3. تفاوت قیمت: تفاوت قیمت این دو رجیسترار بر اساس سیاست قیمت گذاری خودشان می باشد و ارزان

ادامه مطلب

قرارداد با 2 رجیسترار جدید بین المللی

با سلام پس از تحریم رجیسترار resello برای ایرانیان، دامنه.نت 2 رجیسترار جدید بین المللی web werks  و joker را فراهم کرده است. لذا از این پس میتوانید نسبت به ثبت، انتقال و تمدید دامنه های بین المللی خود بدین صورت اقدام نمایید:   1. هزینه های 5 پسوند عمومی com/net/org/info/biz در این صفحه موجود است: http://www.damaneh.net/prices در صورتی که پسوند دامنه ی مد نظر شما مربوط به یکی از رجیسترارهای web werks یا joker در این صفحه موجود نیست از طریق ارسال تیکت به پشتیبانی، استعلام قیمت نمایید.   2. مبلغ مورد نظر را از بخش افزایش اعتبار در حساب کاربری خود، واریز نمایید

ادامه مطلب

اطلاعیه شماره 2 تحریم ریسلو

با سلام

1. با توجه به تحریم شرکت ریسلو برای کاربران ایرانی، امکان ثبت دامنه جدید بین المللی وجود ندارد.
2. امکان تمدید دامنه های بین المللی از روز دوشنبه 27/06/1396 در رجیسترار ریسلو وجود ندارد، لذا هرچه سریعتر نسبت به تمدید دامنه های خود اقدام نمایید.
3. دامنه.نت در حال آماده سازی 3 رجیسترار بین المللی دیگر می باشد تا بتوانید دامنه های جدید بین المللی خود را به راحتی ثبت نموده و سایر دامنه های خود را منتقل نمایید.

اطلاعیه تحریم رجیسترار ریسلو

با سلام
با توجه به تحریم شرکت ریسلو برای کاربران ایرانی، امکان ثبت دامنه جدید بین المللی برای کاربرانی که مشخصات آنها ایرانی باشد وجود ندارد.
تمامی دامنه های فعلی موجود در ریسلو تا 30 روز آینده مانند گذشته قابل تمدید و مدیریت خواهند بود و هیچ تهدیدی برای دامنه های فعلی شما وجود ندارد.
دامنه.نت در حال قرارداد به رجیسترار دیگری می باشد تا بتوانید دامنه های جدید بین المللی خود را به راحتی ثبت نموده و سایر دامنه های خود را منتقل نمایید.

کانال اطلاع رسانی دامنه

کانال تلگرام سامانه دامنه.نت راه اندازی شد. از این پس میتوانید جدیدترین آموزش ها و اخبار دامنه به همراه اطلاعیه ها و تخفیف های دوره ای را از کانال دامنه.نت دریافت نمایید.

جهت عضویت از طریق لینک زیر اقدام فرمایید:

https://telegram.me/damaneh_net

تغییر سرور دامنه

سرور سامانه دامنه.نت با موفقیت تغییر کرد. امید است از این پس شاهد قطعی سرویس ها نبوده و خدمات با کیفیت بسیار بیشتری را ارائه دهیم.

هم اکنون تمامی خدمات سامانه به حالت فعال تغییر کرده و آماده استفاده می باشد.

با تشکر

تخفیف ثبت دامنه به مناسب ولادت امام زمان (عج)

دامنه.نت به مناسب ولادت امام زمان (عج) تخفیف های ویژه ای را جهت ثبت دامنه ارائه می دهد. این تخفیف ها برای ثبت دامنه به مدت یک سال می باشند. جهت استفاده از این تخفیف ها، لطفا کد تخفیف مورد نظر را هنگام ثبت دامنه وارد نمایید. پسوند space به قیمت 7.900 تومان - کد تخفیف: spaceoff میزان تخفیف: 20.900 تومان --- پسوند work به قیمت 7.900 تومان - کد تخفیف: workoff میزان تخفیف: 18.100 تومان --- پسوند website به قیمت 11.900 تومان - کد تخفیف: websiteoff میزان تخفیف: 54.300 تومان --- پسوند xyz به قیمت 11.900 تومان - کد تخفیف: xyzoff میزان تخفیف: 26.300 تومان --- پس

ادامه مطلب

اخذ نماد اعتماد الکترونیکی 2 ستاره

سامانه دامنه.نت، موفق به دريافت نماد اعتماد الكترونيکی 2 ستاره برای ارائه خدمات خود از طریق پایگاه اینترنتی damaneh.net شد. نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ای است كه از سوی مركز توسعه تجارت الكترونيكی (وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت) به عنوان تأييديه فروش اينترنتی، با هدف قانونمند كردن و چارچوب‌دهی به فعالیتهای مجازی وب‌سايت‌های تجاری به سازمان‌ها و شركت‌های ذیصلاح اعطاء می‌شود. وجود این نشان در کسب‌وکارهایی که به صورت مجازی اقدام به ارائه کالا و خدمات می‌نمایند و خریداران آن‌ها از طریق وب‌سایت اقدام به گذاشتن سفارش و خرید می‌نمای

ادامه مطلب