اخبار سایت - صفحه 2

اخبار سایت

اطلاعیه شماره 4 رجیسترار وب ورکز

با سلام با وجود آپدیتهایی که توسط رجیسترار وب ورکز در پنل در حال انجام است و این موارد خارج از کنترل ما بوده است، اما تا به این لحظه تمام تلاش خودمان را برای هرچه بهتر شدن شرایط انجام داده ایم و این اطمینان را به شما خواهیم داد این روند را تا زمان ایجاد شرایط مناسب ادامه دهیم. در حال حاضر به منظور ادامه فعالیت دامنه های بین المللی موجود در رجیسترار وب ورکز که تاریخ انقضای آنها یکی از ماه های ژانویه، فوریه یا مارس بوده است، لطفا به دقت بررسی کرده و نام دامنه های مورد نیاز خود را (که تمایل به تمدید و استفاده از آنها را دارید) حداکثر تا روز سه شنبه مورخ 20 فروردین ماه 1398 از طریق ارسال تیک

ادامه مطلب

تخفیف ویژه در ثبت دامنه info فقط 99.000 تومان

با سلام فروش ویژه دامنه.نت آغاز شد. در این طرح هزینه ثبت دامنه info تنها 99.000 تومان می باشد. جهت ثبت دامنه از طریق ارسال تیکت به پشتیبانی اقدام نمایید. همچنین جهت مشاهده سایر قیمتها میتوانید از لینک زیر اقدام نمایید: https://www.damaneh.net/prices تشکر

ادامه مطلب

اطلاعیه شماره 3 ثبت دامنه بین المللی

با سلام
وقت بخیر
مطابق دو اطلاعیه قبلتر که در دامنه.نت منتشر شده است
1. با توجه به بروز رسانی پنل دامنه ی بین المللی در رجیسترار وب ورکز، تا زمان پایان بروز رسانی امکان ثبت و تمدید دامنه بین المللی به صورت اتوماتیک فراهم نیست.
2. جهت ثبت سفارش دامنه های بین المللی در رجیسترار جوکر لطفا از طریق ارسال تیکت به پشتیبانی اقدام نمایید.
تشکر

اطلاعیه شماره 2 رجیسترار جوکر

با سلام مطابق اطلاعیه قبلی درباره رجیسترار وب ورکز ، با توجه به تعداد بالای دامنه ها و کاربران، بیش از نیمی از کاربران و دامنه ها از پنل قدیم به پنل جدید منتقل شدند. با توجه به تعداد بالای دامنه ها همچنان فرآیند انتقال ادامه دارد و هر ساعت به تعداد دامنه های موجود در پنل جدید افزوده می شود. لازم به ذکر است که به دلیل جلوگیری از هرگونه اختلال، مرکز ثبت امکان دسترسی به پنل جهت تغییر dns ، دریافت کد انتقال، تمدید اتوماتیک دامنه و ثبت دامنه را تا زمان تکمیل فرآیند بروزرسانی پنل ایجاد نخواهد کرد. با این حال امکان انجام کلیه تغییرات روی دامنه از طریق ارسال تیکت به پشتیبانی فراهم است. این

ادامه مطلب

اطلاعیه مهم مربوط به رجیسترار وب ورکز

با سلام

به دلیل بروزرسانی پنل دامنه های بین المللی از سوی رجیسترار، تمامی موارد مرتبط با رجیسترار وب ورکز اعم از دسترسی به پنل اختصاصی ، ثبت دامنه، تمدید دامنه، انتقال دامنه، تغییر DNS و ... تا تاریخ 30 بهمن ماه غیر فعال می باشد. لذا درخواستهای تمدید و یا تغییر dns و یا انتقال دامنه به دلیل حجم کاری بالای رجیسترار با تاخیر و تنها از طریق تیکت امکانپذیر می باشد.

همچنین در طی این مدت جهت ثبت دامنه میتوانید از طریق تیکت به پشتیبانی اعلام نمایید تا دامنه ی شما در رجیسترار جوکر ثبت گردد.

 

تشکر

تخفیف ویژه در ثبت دامنه com فقط 99.000 تومان

با سلام

فروش ویژه دامنه.نت آغاز شد. در این طرح هزینه ثبت دامنه com تنها 99.000 تومان می باشد. همچنین هزینه ثبت و تمدید و انقضای سایر پسوندهای دامنه نیز کاهش چشمگیری داشته است که جهت مشاهده میتوانید از لینک زیر اقدام نمایید:

https://www.damaneh.net/prices

تشکر

لزوم توجه به ایمیلهای رجیسترار

درود

در صورتی که نزد دامنه.نت، دامنه ی بین المللی در رجیسترار webwerks و یا joker در اختیار دارید، توجه نمایید که پس از انقضاء دامنه، امکان تمدید آن میسر نخواهد بود. لذا ایمیلهای اطلاع رسانی که مکررا از سمت رجیسترار و دامنه.نت با محتوای منقضی شدن دامنه ی شما ارسال میگردد را مطالعه نموده و دامنه ی خود را قبل از انقضاء، تمدید نمایید.

توصیه می شود که به جهت جلوگیری از دست رفتن دامنه ی خود و مشکلات احتمالی، حداقل 2 ماه قبل از انقضاء دامنه نسبت به تمدید آن اقدام فرمایید.

با تشکر

اطلاعیه کاهش قیمت دامنه های بین المللی

درود

در ماه های گذشته قیمت خدمات دامنه های بین المللی که به طور مستقیم با نرخ ارز ارتباط داشتند را افزایش دادیم. اما اکنون هزینه خدمات دامنه را متناسب با نرخ ارز کاهش داده و در صورتی که نرخ ارز از میزان فعلی نیز کاهش یابد ما نیز مجددا کاهش قیمت را اعمال خواهیم کرد.

 

با تشکر

اطلاعیه افزایش قیمت خدمات

درود

با توجه به افزایش شدید نرخ ارز به صورت پیاپی، هزینه خدمات ثبت، تمدید و انتقال دامنه افزایش یافت. همواره در تلاشیم که خدمات دامنه.نت در بالاترین سطح با کمترین قیمت ارائه گردد و هم اکنون نیز قیمتهای خدمات دامنه.نت از تمامی سرویس دهنده های دیگر در ایران پایینتر است.

 

با تشکر

فعال شدن ثبت و تمدید و انتقال اتوماتیک دامنه

با سلام

امکان سفارش اتوماتیک ثبت و تمدید و انتقال و تغییر نیم سرور دامنه های بین المللی در رجیسترار web werks فراهم شد. بدین صورت میتوانید پسوندهای عمومی و رایج را به صورت اتوماتیک و لحظه ای ثبت سفارش نمایید.

 

با تشکر