اخبار سایت - صفحه 4

اخبار سایت

فعال شدن درگاه پرداخت آنلاین

درگاه پرداخت آنلاین سامانه دامنه.نت با همکاری شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد فعال شد. از این پس می توانید به صورت آنلاین صورت حساب سفارش های خود را از طریق درگاه بانک پاسارگاد پرداخت نموده و یا از بخش "افزایش موجودی" جهت اعتبار بخشیدن به حساب مالی خود اقدام نمایید.

تغییر سرور سامانه

جهت بهبود عملکرد و دسترسی به سامانه، در تاریخ دوشنبه 20 اردیبهشت ماه از ساعت 01:00 تا 08:00 با تغییر سرور سایت همراه خواهیم بود. لذا در این زمان، از ارسال هرگونه سفارش دامنه و یا درخواست پشتیبانی از طریق تیکت خودداری فرمایید. در صورت لزوم میتوانید از طریق ایمیل info@damaneh.net با ما در ارتباط باشید. همچنین ممکن است در این زمان، برای دقایقی دسترسی به سامانه برای شما مقدور نباشد که این مساله خودبخود رفع میگردد.

سومین بروز رسانی بزرگ سامانه

بار دیگر یک بروز رسانی بزرگ را در سامانه دامنه.نت انجام دادیم. خوشحالیم که توانستیم با همراهی شما عزیزان، تمامی پیشنهادات و راه کارهایی را که برایمان ارسال کرده بودید، در این بروز رسانی لحاظ کرده و به سامانه اضافه کنیم.   از جمله تغییرات و بروز رسانی های سامانه می توان به موارد زیر اشاره کرد: - افزودن بخش سبد خرید به تمامی سفارشات - افزودن بخش صورتحساب برای تمامی سفارشات - افزودن روز شمار برای تاریخ انقضای دامنه ها - افزودن بخش جستجو در دامنه های خود - افزودن قابلیت انتخاب تاریخ شمسی یا میلادی در دامنه های خود - افزودن تعداد نمایش دامنه ها از 50 تا 500 دامنه در یک

ادامه مطلب

عدم دسترسی به مرکز ثبت دامنه ir

با توجه به اطلاعیه موجود در سایت nic.ir ، لطفا از ساعت 23:00 تا 30 دقیقه بامداد، از ارسال سفارشات ثبت و تمدید دامنه های ir خودداری نمایید. در صورت ثبت و یا تمدید دامنه در این ساعات با خطاهای متعددی روبرو خواهید بود.

اطلاعیه مرکز ثبت دامنه های ir : کارگزار موقتاً در دسترس نمی‌باشد. با عرض پوزش، سامانه ایرنیک به جهت عملیات روزانه هر شب از ساعت ۲۳:۰۰ لغایت ۳۰ دقیقه بامداد در دسترس نمی‌باشد.

مشکل درگاه پرداخت

به دلیل عدم دسترسی و مشکلات به وجود آمده برای درگاه های پرداخت واسط، در حال حاظر امکان افزایش اعتبار مالی به صورت آنلاین وجود ندارد. جهت افزایش موجودی میتوانید از گزینه کارت به کارت بانکی استفاده فرمایید. لازم به ذکر است که به زودی سرویس اختصاصی پرداخت آنلاین در سامانه دامنه.نت قرار میگیرد.

راهنما و مشخصات بانکی در لینک زیر موجود می باشد:

http://www.damaneh.net/bank-accounts

تخفیف های ویژه به مناسب شب یلدا

دامنه.نت به مناسب شب یلدا تخفیف های ویژه ای را جهت ثبت دامنه ارائه می دهد. این تخفیف ها برای ثبت دامنه به مدت یک سال می باشد. جهت استفاده از این تخفیف ها، لطفا کد تخفیف مورد نظر را هنگام ثبت دامنه وارد نمایید.   پسوند website به قیمت 8,000 تومان - کد تخفیف: yaldawebsite میزان تخفیف: 58,200 تومان   پسوند work به قیمت 8,000 تومان - کد تخفیف: yaldawork میزان تخفیف: 18,000 تومان   پسوند in به قیمت 12,500 تومان - کد تخفیف: yaldain میزان تخفیف: 17,300 تومان   پسوند nu به قیمت 13,600 تومان - کد تخفیف: yaldanu میزان تخفیف:

ادامه مطلب

امکان ثبت 371 پسوند دامنه ملی و بین المللی

تعداد 137 پسوند دامنه ی جدید بین المللی به لیست دامنه های سامانه افزوده شد. لذا از این پس مجموعا به 371 پسوند دامنه ی ملی و بین المللی جهت ثبت و تمدید دسترسی خواهید داشت. سامانه دامنه.نت در تلاش است که کمترین قیمت ها را در اختیار کاربران قرار دهد. هم اکنون قیمت ثبت و تمدید هر دامنه ی ir تنها 4200 تومان و هر دامنه ی com فقط 35700 تومان می باشد. لازم به ذکر است که با استفاده از شارژ شگفت انگیز، هزینه ی تمامی خدمات سامانه برایتان تا 5 درصد کاهش می یابد. همچنین پیشنهاد می شود که قبل از ثبت دامنه، بخش "تخفیف های دامنه" را مشاهده نمایید. لطفا جهت مشاهده هزینه ثبت و تمدید دامنه ها&n

ادامه مطلب

اطلاعیه مهم تغییر پنل

با توجه به تغییرات و همچنین تخفیف ویژه در ثبت دامنه ، از این پس تمامی دامنه های بین المللی (پسوند های عمومی به همراه تمامی پسوندهای جدید) در پنل شماره 2 به ثبت خواهند رسید. لذا از امروز، برای تمامی دامنه های بین المللی که تا قبل از این تاریخ به ثبت رسیده بوده اند، دسترسی جهت تغییر dns و یا تمدید اتوماتیک از طریق پنل دامنه.نت برداشته شده است. جهت مدیریت و یا تغییر DNS دامنه های خود در پنل اول (پنل قبلی) می توانید مستقیما از پنل اختصاصی شماره 1 استفاده نموده و یا از طریق ارسال تیکت به پشتیبانی اقدام فرمایید. تمامی کاربرانی که تمایل به انتقال دامنه های خود از پنل شماره 1 به پنل شماره 2 را د

ادامه مطلب

نمایندگی دامنه با 50 درصد تخفیف

سرویس نمایندگی دامنه های بین المللی فراهم شد! اگر قصد ورود به حوزه خدمات دامنه را دارید، گام اول کسب یک نمایندگی ثبت دامنه می باشد. با استفاده از این سرویس شما می توانید تجارت خود را توسعه دهید. همچنین تمام امور مالی ، پشتیبانی و تماس مشتریان با شماست و بدین ترتیب شما به راحتی با نام خود به فعالیت می پردازید و نامی از سامانه دامنه.نت به میان نمی آید. شما می توانید با استفاده از کنترل پنل مخصوص خود، دامین ها را بصورت مستقیم با شرکت مادر و بصورت لحظه ای ثبت نمایید. این سرویس شما همانند بسیاری شرکت های دیگر بصورت مخفی خواهد بود این بدان معنی است که شما از نام خودتان استفاده خواهید نمود و هیچ راهی

ادامه مطلب

10 تخفیف ویژه سامانه

با دامنه.نت در هزینه های خود صرفه جویی کنید! بخش تخفیف های دامنه در سامانه دامنه.نت ایجاد شد. از این پس جهت کاهش هزینه های خود می توانید از این بخش استفاده نمایید. در حال حاظر این تخفیف ها شامل شارژ شگفت انگیز جهت افزایش موجودی بیشتر، ثبت دامنه ی بین المللی رایگان، ثبت دامنه ی ملی رایگان، تخفیف در انتقال دامنه به سامانه، تخفیف در سرویس نمایندگی دامنه، تخفیف در ایجاد فروشگاه دامنه و ... می باشد. جهت مشاهده کامل تخفیف ها و اطلاعات بیشتر به بخش "تخفیف های دامنه" مراجعه نمایید.

ادامه مطلب